Säästä vähintään 20 % joka kerta
Osta suosikkituotteesi kestotilauksena ja säästä joka kerta.
Saat tuotteet suoraan postilaatikkoosi juuri silloin, kun tarvitset niitä.
Wellvita / Mezina Oy
Y-tunnus: 1749534-5
Hirsalantie 11
02420 Jorvas
Puh. 09 615 00 516 (pvm/mpm)
sähköposti: asiakaspalvelu@wellvita.fi
Sopimus Wellvitan kanssa tehdään suomeksi. Wellvita toimittaa tuotteet Suomeen, pois lukien Ahvenanmaa. Kaikki ilmoitetut hinnat ovat euroissa ja sisältävät ALV:n ja muut pakolliset verot. Kaikkia hintoja voidaan päivittää jatkuvasti. Kaikkiin tilauksiin lisätään 4,95 euron toimituskulut.
Wellvita käyttää toimituksissaan pohjoismaisia jakelijoita, ja tilaus toimitetaan sinulle tavallisesti 5-10 arkipäivän kuluttua tilauksen vastaanottamisesta. Jos et ole saanut tilaustasi 12 arkipäivän sisällä tilauksestasi, ole ystävällisesti yhteydessä asiakaspalveluumme puhelimitse numeroon 09 615 00 516.
Palvelemme maanantai - torstai klo 8.00 - 16.00 ja perjantaisin klo 8.00 - 14.30.
Kestotilauspalvelu toimii yksilöllisesti mukautuvana tilauksena ilman sitoutumisaikaa, irtisanomisaikaa ja ostovelvoitetta.
Valikoimassamme on erilaisia tuotteita. Useimpien tuotteiden kohdalla on tärkeää, että käytät tuotetta säännöllisesti ja pidemmän aikaa parhaan mahdollisen vaikutuksen aikaansaamiseksi. Se, kuinka kauan tuotetta tulee ottaa, voi vaihdella tuotteesta riippuen. Kokemuksemme mukaan asiakkaamme ovat tyytyväisempiä, kun he ovat käyttäneet tuotetta säännöllisesti ja pidemmän aikaa. Palveluumme kuuluu, että otamme yhteyttä sinuun puhelimitse ja/tai sähköpostitse tukeaksemme sinua tuotteen käytössä.
Wellvitan tuotteet täyttävät Suomen viranomaisvaatimukset. Wellvita kantaa tuotevastuun sovellettavan lainsäädännön mukaisesti. Wellvitan vastuu kaikista korvausvaatimuksista rajoittuu määrään, joka vastaa ostetun tuotteen hintaa.
Tilaaminen edellyttää 18 vuoden ikää. Hyväksymällä tilausehtomme vahvistat samalla olevasi yli 18-vuotias. Erikois-/tutustumistarjoukset on rajoitettu yhteen kertaan/kappaleeseen henkilöä kohden. Seuraavat tilaukset laskutetaan normaalihinnalla.
Tilatessasi Wellvitalta tarjoamme sinulle useita eri maksutapoja tilauksen viimeistelemiseksi. Vain tarjotut maksutavat ovat mahdollisia. Valitsemasi maksutapa ja loppusumma näkyvät lomakkeella, jonka toimitamme tilauksesi mukana.
Voit maksaa tilauksesi luottokortilla, verkkopankkimaksuna tai tarjoamiemme maksupalveluiden kautta.
Maksu edellyttää vahvan tunnistautumisen.
Turvallisuutesi vuoksi kaikki tapahtumat on salattu.
Takaamme, että tietojasi käsitellään luottamuksellisesti. Kaikki tiedot lähetetään salattuna ja ovat siten suojattuja.
Miten veloitus tapahtuu?
Kun valitset verkkomaksun, tehdään katevaraus välittömästi ja saat tilausvahvistuksen sähköpostiisi. Summa veloitetaan kortiltasi tai tililtäsi samana päivänä, kun lähetämme tilauksesi.
Jos verkkomaksua ei hyväksytä, niin ilmoitamme siitä tilauksen mukana lähetettävässä laskussa sekä maksun eräpäivän. Ota yhteys pankkiisi tai maksukortin myöntäjään kysyäksesi, miksi maksua ei voitu hyväksyä.
Jos tilaus ilmoittaa virheestä tai maksu keskeytyy, niin tilaus ei mene läpi. Jos et ole varma, onko tilauksesi onnistunut, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Kestotilauksen yhteydessä valitessasi jonkun tarjotuista verkkomaksutavoista tai Klarnan, annat suostumuksesi siihen, että vähennämme automaattisesti laskun loppusumman ilmoittamaltasi tililtä tai maksukortilta ja luot samalla maksusopimuksen kestotilauksellesi. Veloitamme jatkossa automaattisesti summan maksukortiltasi samana päivänä, kun lähetämme seuraavan toimituksesi ilmoittamaasi osoitteeseen.
Vastustamisoikeus
Huomautamme, että jos maksu suoritetaan pankkisiirrolla, vastustamisoikeus ei koske sitä.
Maksusopimus päättyy automaattisesti, jos peruutat tuotteen / tuotteiden tilauksen. Tämä tarkoittaa sitä, että sinun ei tarvitse muuta kuin peruuttaa tilauksesi ja maksusopimus päättyy samalla.
Voit irtisanoa tilauksesi tästä.
Jos maksu viivästyy, lähetämme sinulle maksumuistutuksen. Jos olet antanut meille sähköpostiosoitteesi, lähetämme sähköpostitse kaksi ensimmäistä: maksumuistutuksen ja maksukehotuksen. Kolmas ja viimeinen eli perintäilmoitus lähetetään postitse. Maksukehotukseen ja perintäilmoitukseen lisätään 5 euron huomatuskulu Suomen lain mukaisesti. Jos maksua ei perintäilmoituksen jälkeenkään makseta, pidätämme oikeuden siirtää saatava perintätoimistolle perittäväksi. Huomioi, että perintätoimiston kautta tapahtuvasta perinnästä veloitetaan lisämaksuja.
Sinulla on 14 päivän peruuttamis- ja palautusoikeus tilaamillesi tuotteille. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun olet vastaanottanut ensimmäiseen toimitukseen kuuluvat kaikki tuotteet. Peruuttamisoikeus ei koske kestotilauksen seuraavia toimituksia. Jos haluat keskeyttää tai irtisanoa kestotilaussopimuksesi, sinun täytyy ilmoittaa se Wellvitalle, jotta emme lähetä sinulle lisää tuotteita. Peruuttamisen voi ilmoittaa soittamalla asiakaspalveluun 09 615 00 516 tai verkkosivuillamme wellvita.fi.
Sinun tulee ilmoittaa peruuttamisoikeuden käyttämisestä 14 vuorokauden kuluessa tavaran vastaanottamisesta. Ilmoitus tulee tehdä sähköpostitse: asiakaspalvelu@wellvita.fi tai puhelimitse: 09 615 00 516 tai tulosta tämä peruuttamislomake. Ilmoituksessasi tulee käydä selvästi ilmi, että haluat käyttää peruuttamisoikeutta.
Wellvita
Hirsalantie 11
02420 Jorvas
Palautettavan tuotteen on oltava ehjässä pakkauksessa ja vastaavassa kunnossa kuin vastaanotettaessa. Tuote on pakattava huolellisesti kuljetuksessa syntyvien vaurioiden ehkäisemiseksi. Suosittelemme palauttamaan tuotteen alkuperäisesssä kuljetuspakkauksessa, ja liittämään pakkauksessa olevan laskusi mukaan.
Olet itse vastuussa tuotteista, kunnes olemme vastaanottaneet ja hyväksyneet palautetut tuotteet, siitä syystä muista pyytää postista kuitti palautuksestasi.
Huomioi, että emme vastaanota paketteja, jotka lähetetään postiennakolla.
Pakkauksen voi lähettää kirjeenä, jos pakkauksen mitat alittavat postin ilmoittamat kirjeen maksimimitat. Postikulut voit tarkistaa täältä: Posti henkilöasiakkaat hinnasto
Huomioithan, että kirjelähetyksenä lähetetystä pakkauksesta et saa Postista kuittia palautuksestasi.
Käyttäessäsi peruuttamisoikeutta saat maksetusta tuotteesta, mukaanlukien toimituskulut, rahasi takaisin 14 vuorokauden kuluessa saatuamme palautetun tuotteen ja tarkistettuamme, että se täyttää peruuttamisoikeuden ehdot. Palautamme maksut samalla maksutavalla, jota käytit tai tilisiirtona.
Voit menettää peruuttamisoikeutesi, ja menettää maksamasi summan. Näin menetellään tapauksissa, joissa tuotteen arvo laskee, esimerkiksi:
Jos tilaamassasi tuotteessa on vikaa, on sinulla kuluttajansuojalain puitteissa reklamaatio-oikeus. Huomaathan, että reklamaatiot koskevat ostohetkestä eteenpäin ilmeneviä vikoja ja puutteita. Sinulla on 24 kuukauden takuu. Se tarkoittaa, että jos tuotteessa on vikaa, voit joko vaihtaa tai palauttaa tuotteen, tilanteesta riippuen. Takuuta rajoittaa tuotteen normaali säilyvyysaika.
Jos tuotteessa mielestäsi on vikaa, ota yhteyttä sivun alalaidassa olevaan osoitteeseen tai puhelinnumeroon. Reklamaation käsittelyn edellytyksenä on, että vika ei ole syntynyt virheellisen käytön seurauksena tai muusta ostajasta johtuvasta syystä. Tuotteessa olevasta viasta on valitettava mahdollisimman pian. Voit reklamoida kirjallisesti asiakaspalvelu@wellvita.fi tai puhelimitse 09 615 00 516.
Voit käyttää myös tätä reklamaatiolomaketta.
Wellvitan vastaanottama tuotevalitus käsitellään mahdollisimman nopeasti. Jos tuotteessa todetaan puute, voit vaihtaa tuotteen tai saat tuotteen hinnasta alennusta kuluttajansuojalain puitteissa. Jos vika on merkittävä, voit purkaa kaupan. Kauppaa ei kuitenkaan voi purkaa, jos Wellvita tarjoutuu viipymättä vaihtamaan tuotteen.
Jos valitus edellyttää tuotteen palauttamista Wellvitalle, ja valitus on aiheellinen, ei asiakkaalle aiheudu tästä kuluja. Jos valitus ei ole aiheellinen, asiakas on velvollinen maksamaan lähetyksen toimituskulut. Wellvita voi aina reklamaation yhteydessä vaatia todisteeksi kopiota tilauksen mukana toimitetusta laskusta.
Emme vastaanota paketteja, jotka lähetetään postiennakolla.
Wellvita voi yksipuolisesti muuttaa näitä ostoehtoja. Muutokset tulevat voimaan vasta 14 päivän kuluttua ostoehtojen vastaanottamisesta joko tavaroiden toimituksen yhteydessä tai toimitettuna postitse tai sähköpostitse.
Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.
Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan.
Voit käynnistää asian käsittelyn myös ODR-foorumilla eli ODR platform:illa (online dispute resolution) osoitteessa http://ec.europa.eu/odr. Asian käsittely tulee kohdistaa sähköpostiosoitteeseen asiakaspalvelu@wellvita.fi
Wellvita rekisteröi ostotapahtuman yhteydessä seuraavat tiedot: nimi, osoite, puhelinnumero, sähköpostiosoite, laskunumero, tiedot käsitellyistä ja vireillä olevista tilauksista. Henkilökohtaisia tietoja ei rekisteröidä. Kerättyjen tietojen avulla voimme toimittaa tuotteen sinulle ja käsitellä mahdolliset reklamaatiot. Lisätietoja löydät Wellvitan tietosuojakäytännöstä.
Osta suosikkituotteesi kestotilauksena ja säästä joka kerta.
Saat tuotteet suoraan postilaatikkoosi juuri silloin, kun tarvitset niitä.
Uskomme Wellvitalla tuotteidemme korkeaan laatuun ja myönteisiin vaikutuksiin. Ne toimivat useimmilla meistä. Siksi tarjoamme korvauksen niille, jotka eivät koe toivottua vaikutusta 3 kuukauden säännöllisen käytön jälkeen. Tyytyväisyystakuulla voit kokeilla toista tuotettamme 10 euron alennuksella.
Olemme aina valmiita auttamaan sinua. Ota yhteyttä asiakaspalvelu@wellvita.fi tai puhelimitse: 09 615 00 516
Voit muuttaa tilaustasi tai keskeyttää sen milloin tahansa.
Vastaamme mielellämme kaikkiin kysymyksiisi.
Alta löydät useimmin kysytyt kysymykset ja niiden vastaukset.
Jos sinulla on muuta kysyttävää, ota rohkeasti yhteyttä meihin.
Olemme täällä sinua varten ma-to 8-16 ja pe 8-14.30.
Kestotilaus tarkoittaa sitä, että vastaanotat automaattisesti uuden lähetyksen ennen kuin luontaistuotteesi ehtii loppua. Olemme tehneet kestotilauksen sinulle helpoksi; voit käyttää tuotetta päivittäin ilman, että sinun täytyy nähdä tilauksesi suhteen vaivaa. Palvelumme ansiosta et jää ilman päivittäistä annostasi.
Voidaksemme tarjota sinulle hyvää palvelua, on tärkeää, että kerrot meille annostukseen liittyvistä muutoksista. Pyydämme sinua ystävällisesti olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme, jotta voimme säätää kestotilauksesi lähetysvälin vastaamaan toiveitasi.
Tottakai. Jos haluat vastaanottaa pakettisi normaalia aikaisemmin, esimerkiksi loman vuoksi, ilmoitathan siitä meille mahdollisimman pian. Asiakaspalvelumme auttaa sinua. Meidän on lähetyksen osalta huomioitava toimitusaika, joka on 5-10 työpäivää.
Voit helposti peruuttaa kestotilauksen verkkosivuston kautta, lähettämällä sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@wellvita.fi tai soittamalla numeroon 09 615 00 516 (pvm/mpm).
Kyllä, voit kirjautua verkkosivuston kautta ja selata omaa tilaushistoriaasi sekä hallinnoida omia tilauksiasi. Valitse ”Hallinnoi tilauksia” ja näet, kuinka monta toimitusta olet vastaanottanut, milloin vastaanotat seuraavan lähetyksen ja voit halutessasi tehdä tilaukseen muutoksia.
Toimitamme tilauksen 5-10 työpäivän kuluessa. Jos olet tehnyt tilauksen ennen kello 14.00, toimitamme tilauksen usein samana päivänä. Jos tilaat kello kahden jälkeen, viikonloppuisin tai juhlapyhien aikaan, toimitamme tilauksesi seuraavana arkipäivänä.
Kaikkiin tilauksiin lisätään 4,95 euron toimituskulut.
Kyllä.
Olemme pahoillamme, ettet ole saanut pakettiasi sovitun aikataulun mukaan. Voisitko olla yhteydessä asiakaspalveluumme joko soittamalla 09 615 00 516 tai sähköpostitse asiakaspalvelu@wellvita.fi. Olemme välittömästi yhteydessä jakelijaan, jotta virhe saadaan korjatuksi mahdollisimman pian.
Kyllä, ensimmäinen toimituksen voi aina jäljittää.
Olet todennäköisesti saanut ennakkotiedon lähetysnumerolla varustetusta toimituksesta, mutta lähetys ei ole vielä jakelijalla. Yritä myöhemmin uudelleen. Jos lähetysnumero ei toimi parin päivän sisällä, olethan yhteydessä asiakaspalvelumme, niin selvitämme tilanteen. Tavoitat meidät numerosta 09 615 00 516.
Voit valita seuraavat maksutavat: MobilePay, Visa, MasterCard, ApplePay, Klarna ja PayPal. Valitse sinulle parhaiten sopiva ratkaisu - ostosten tekeminen kanssamme on helppoa!
Hyväksymme maksut Visa- ja Mastercard -korteilla.
Jos teet tilauksesi puhelimitse asiakaspalvelumme kautta, he lähettävät sinulle maksulinkin sähköpostitse tai tekstiviestillä, jonka kautta voit maksaa tilauksesi.
Olemme pahoillamme, että sinulle on toimitettu väärä tuote. Voisitko ystävällisesti ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme joko soittamalla numeroon 09 615 00 516 (pvm/mpm) tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@wellvita.fi. Korjaamme tilanteen mahdollisimman pian.
Sinulla on 14 päivää aikaa perua ensimmäinen tuotetilauksesi. Olethan yhteydessä asiakaspalveluumme siitä, miten voit peruuttaa tuotteen. Huom. palautusoikeus ei koske lääkevalmisteita, joita ei nykyisen lainsäädännön mukaan voi palauttaa.
Jos haluat peruuttaa kestotilauksesi ensimmäisen lähetyksen, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme soittamalla numeroon 09 615 00 516 (pvm/mpm). Kestotilaajana voit palauttaa ainoastaan ensimmäisen lähetyksen.
Tuotteiden palauttamisesta aiheutuvat toimituskulut ovat asiakkaan vastuulla. Sinun tulee säilyttää kuitti palautuksestasi. Mikäli haluat palauttaa kestotilauksesi ensimmäisen lähetyksen, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme 09 615 00 516 (pvm/mpm). Huom. Et voi palauttaa kestotilauksen toista tai sitä seuraavia lähetyksiä.
Olemme pahoillamme, että sinulle on toimitettu väärä tuote. Voisitko ystävällisesti ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme joko soittamalla numeroon 09 615 00 516 (pvm/mpm) tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@wellvita.fi. Korjaamme tilanteen mahdollisimman pian.
Ravintolisät luokitellaan elintarvikkeiksi ja sisältävät ruokaan verrattavia raaka-aineita. Suurin osa voi nauttia ravintolisiä ilman ongelmia, mutta jos olet yliherkkä tai allerginen, sinun kannattaa olla varovainen. Ainesosaluettelossa ilmoitetaan kaikki tuotteen sisältämät raaka-aineet.
Mikäli olet epävarma siitä, voitko ottaa Wellvitan luontaistuotteita lääkityksesi kanssa, suosittelemme ottamaan yhteyttä omaan lääkäriisi ja varmistamaan asian.
Ensisijaisesti suosittelemme nauttimaan tabletit kokonaisina. Tabletteja voi puolittaa tai murskata. Tablettien suojakerroksen hajotessa kannattaa huomioida, että joidenkin tabletin maku voi olla voimakas (esimerkiksi inkivääri). Tabletteja voi nauttia esimerkiksi vettä sakeamman nesteen kanssa, kuten mehukeiton, mikäli se helpottaa kokonaisten tablettien nielemistä.
Noudata tuotteen käyttöohjetta. Jos erillistä ohjeistusta ei ole, on tärkeää, että muistat nauttia tuotetta päivittäin.
Emme suosittele ravintolisien yliannostusta. Monet vitamiinit ovat vesiliukoisia ja poistuvat kehosta nopeasti. Jos olet yli 65-vuotias sinun ei tule käyttää yli 0,5 milligrammaa mangaania tai liian suuria määriä A-vitamiinia ja sinkkiä pitkäaikaisesti.
Tuotteemme eivät sisällä laktoosia. Maitoallergiset voivat turvallisesti nauttia tuotteitamme.
Tuotteemme eivät sisällä pähkinöitä. Pähkinäallergiset voivat turvallisesti nauttia tuotteitamme.
Wellvitan tuotteet eivät sisällä gluteiinia. Todella herkät ihmiset voivat reagoida maltodekstriiniin. Yleisesti ottaen eurooppalainen maltodekstriini tehdään perunoista ja se ei sisällä gluteiinia.
Kestää aikaa ennen kuin luontaistuotteen vaikutus tuntuu ja vaikutus vahvistuu vielä ajan myötä. Yleisenä lähtökohtana voidaan pitää, että lopullinen vaikutus saavutetaan noin 10-12 viikon käytön jälkeen.
Tavoitat meidät maanantaista torstaihin klo 8.00-16.00 ja perjantaisin klo 8.00-14.30 numerosta 09 615 00 516 (pvm/mpm). Voit myös lähettää meille sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@wellvita.fi.
Asiakaspalvelumme on avoinna maanantaista torstaihin klo 8.00-16.00 ja perjantaisin klo 8.00-14.30. Aukioloaikojen ulkopuolella voit olla meihin yhteydessä sähköpostilla asiakaspalvelu@wellvita.fi. Vastaamme sinulle seuraavana arkipäivänä.
Tuotteitamme voi ostaa vain verkkosivustomme kautta. Koska myymme suoraan asiakkaillemme ilman kalliita välikäsiä, voimme tarjota sinulle edullisemman hinnan.
Voit tehdä tilauksen suoraan verkkokaupastamme tai soittaa asiakaspalveluumme 09 615 00 516 (pvm/mpm).
Voit peruuttaa uutiskirjeen helposti klikkaamalla linkkiä ”Peruuta uutiskirje” ja noudattamalla annettua ohjeistusta. Linkki löytyy jokaisen uutiskirjeen alaosasta. Mikäli uutiskirjeen peruuttaminen ei onnistu, asiakaspalvelumme auttaa sinua mielellään.
Osa sähköposteistamme lähetetään automaattisesti sinulle sähköpostista, joka ei kykene vastaanottamaan viestejä. Siksi et välttämättä voi vastata suoraan saamaasi sähköpostiin. Sen sijaan voit käyttää sähköpostiosoitetta asiakaspalvelu@wellvita.fi.