KYSYMYKSET JA VASTAUKSET

Vastaamme mielellämme kaikkiin kysymyksiisi.
Alta löydät useimmin kysytyt kysymykset ja niiden vastaukset.
Jos sinulla on muuta kysyttävää, ota rohkeasti yhteyttä meihin.
Olemme täällä sinua varten ma-to 8-16 ja pe 8-14.30.

Kestotilaus

  • Mitä tarkoittaa kestotilaus?

    Kestotilaus tarkoittaa sitä, että vastaanotat automaattisesti uuden lähetyksen ennen kuin luontaistuotteesi ehtii loppua. Olemme tehneet kestotilauksen sinulle helpoksi; voit käyttää tuotetta päivittäin ilman, että sinun täytyy nähdä tilauksesi suhteen vaivaa. Palvelumme ansiosta et jää ilman päivittäistä annostasi.

  • Minulla on liian monta tablettia jäljellä. Mitä voin tehdä?

    Voidaksemme tarjota sinulle hyvää palvelua, on tärkeää, että kerrot meille annostukseen liittyvistä muutoksista. Pyydämme sinua ystävällisesti olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme, jotta voimme säätää kestotilauksesi lähetysvälin vastaamaan toiveitasi.

  • Voiko tilaukseni saapua aikaisemmin?

    Tottakai. Jos haluat vastaanottaa pakettisi normaalia aikaisemmin, esimerkiksi loman vuoksi, ilmoitathan siitä meille mahdollisimman pian. Asiakaspalvelumme auttaa sinua. Meidän on lähetyksen osalta huomioitava toimitusaika, joka on 5-10 työpäivää.

  • Miten voin peruuttaa kestotilaukseni?

    Voit helposti peruuttaa kestotilauksen verkkosivuston kautta, lähettämällä sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@wellvita.fi tai soittamalla numeroon 09 615 00 516 (pvm/mpm).

  • Voinko nähdä tilaushistoriani?

    Kyllä, voit kirjautua verkkosivuston kautta ja selata omaa tilaushistoriaasi sekä hallinnoida omia tilauksiasi. Valitse ”Hallinnoi tilauksia” ja näet, kuinka monta toimitusta olet vastaanottanut, milloin vastaanotat seuraavan lähetyksen ja voit halutessasi tehdä tilaukseen muutoksia.

Toimitus

  • Kuinka pitkä on toimitusaika?

    Toimitamme tilauksen 5-10 työpäivän kuluessa. Jos olet tehnyt tilauksen ennen kello 14.00, toimitamme tilauksen usein samana päivänä. Jos tilaat kello kahden jälkeen, viikonloppuisin tai juhlapyhien aikaan, toimitamme tilauksesi seuraavana arkipäivänä.

  • Onko toimitus maksullinen?

    Kaikkiin tilauksiin lisätään 4,95 euron toimituskulut.

  • Saanko vahvistuksen sähköpostilla tai tekstiviestillä, kun paketti on lähetetty?

    Kyllä.

  • En ole vieläkään vastaanottanut tilausta. Miten toimin?

    Olemme pahoillamme, ettet ole saanut pakettiasi sovitun aikataulun mukaan. Voisitko olla yhteydessä asiakaspalveluumme joko soittamalla 09 615 00 516 tai sähköpostitse asiakaspalvelu@wellvita.fi. Olemme välittömästi yhteydessä jakelijaan, jotta virhe saadaan korjatuksi mahdollisimman pian.

  • Voinko jäljittää lähetykseni?

    Kyllä, ensimmäinen toimituksen voi aina jäljittää.

  • Seurantanumeroni ei toimi. Mikä on vialla?

    Olet todennäköisesti saanut ennakkotiedon lähetysnumerolla varustetusta toimituksesta, mutta lähetys ei ole vielä jakelijalla. Yritä myöhemmin uudelleen. Jos lähetysnumero ei toimi parin päivän sisällä, olethan yhteydessä asiakaspalvelumme, niin selvitämme tilanteen. Tavoitat meidät numerosta 09 615 00 516.

Maksaminen

  • Kuinka voin maksaa?

    Voit maksaa sivustollamme Visa- ja Mastercard -luottokorteilla.

  • Millä luottokorteilla voin maksaa?

    Hyväksymme maksut Visa- ja Mastercard -korteilla.

  • Miten maksan tilatessani puhelimitse?

    Jos teet tilauksesi puhelimitse asiakaspalvelumme kautta, he lähettävät sinulle maksulinkin sähköpostitse tai tekstiviestillä, jonka kautta voit maksaa tilauksesi.

Palautukset

  • Vastaanotin väärän tuotteen. Miten voin palauttaa sen?

    Olemme pahoillamme, että sinulle on toimitettu väärä tuote. Voisitko ystävällisesti ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme joko soittamalla numeroon 09 615 00 516 (pvm/mpm) tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@wellvita.fi. Korjaamme tilanteen mahdollisimman pian.

  • Miten toimin, jos kadun ostopäätöstäni?

    Sinulla on 14 päivää aikaa perua ensimmäinen tuotetilauksesi. Olethan yhteydessä asiakaspalveluumme siitä, miten voit peruuttaa tuotteen. Huom. palautusoikeus ei koske lääkevalmisteita, joita ei nykyisen lainsäädännön mukaan voi palauttaa.

  • Haluan palauttaa tilaukseni. Miten voin tehdä sen?

    Jos haluat peruuttaa kestotilauksesi ensimmäisen lähetyksen, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme soittamalla numeroon 09 615 00 516 (pvm/mpm). Kestotilaajana voit palauttaa ainoastaan ensimmäisen lähetyksen.

  • Maksaako tuotteiden palauttaminen?

    Tuotteiden palauttamisesta aiheutuvat toimituskulut ovat asiakkaan vastuulla. Sinun tulee säilyttää kuitti palautuksestasi. Mikäli haluat palauttaa kestotilauksesi ensimmäisen lähetyksen, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme 09 615 00 516 (pvm/mpm). Huom. Et voi palauttaa kestotilauksen toista tai sitä seuraavia lähetyksiä.

Tuotteet

  • Vastaanotin väärän tuotteen. Miten voin palauttaa sen?

    Olemme pahoillamme, että sinulle on toimitettu väärä tuote. Voisitko ystävällisesti ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme joko soittamalla numeroon 09 615 00 516 (pvm/mpm) tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@wellvita.fi. Korjaamme tilanteen mahdollisimman pian.

  • Onko tuotteilla sivuvaikutuksia?

    Ravintolisät luokitellaan elintarvikkeiksi ja sisältävät ruokaan verrattavia raaka-aineita. Suurin osa voi nauttia ravintolisiä ilman ongelmia, mutta jos olet yliherkkä tai allerginen, sinun kannattaa olla varovainen. Ainesosaluettelossa ilmoitetaan kaikki tuotteen sisältämät raaka-aineet.

  • Voinko nauttia luontaistuotteita lääkitykseni kanssa?

    Mikäli olet epävarma siitä, voitko ottaa Wellvitan luontaistuotteita lääkityksesi kanssa, suosittelemme ottamaan yhteyttä omaan lääkäriisi ja varmistamaan asian.

  • Voinko puolittaa tabletin?

    Ensisijaisesti suosittelemme nauttimaan tabletit kokonaisina. Tabletteja voi puolittaa tai murskata. Tablettien suojakerroksen hajotessa kannattaa huomioida, että joidenkin tabletin maku voi olla voimakas (esimerkiksi inkivääri). Tabletteja voi nauttia esimerkiksi vettä sakeamman nesteen kanssa, kuten mehukeiton, mikäli se helpottaa kokonaisten tablettien nielemistä.

  • Milloin otan luontaistuotteeni?

    Noudata tuotteen käyttöohjetta. Jos erillistä ohjeistusta ei ole, on tärkeää, että muistat nauttia tuotetta päivittäin.

  • Voinko syödä liikaa vitamiineja?

    Emme suosittele ravintolisien yliannostusta. Monet vitamiinit ovat vesiliukoisia ja poistuvat kehosta nopeasti. Jos olet yli 65-vuotias sinun ei tule käyttää yli 0,5 milligrammaa mangaania tai liian suuria määriä A-vitamiinia ja sinkkiä pitkäaikaisesti.

  • Onko tuotteissa laktoosia?

    Tuotteemme eivät sisällä laktoosia. Maitoallergiset voivat turvallisesti nauttia tuotteitamme.

  • Voiko tuotteissa olla pähkinäjäämiä?

    Tuotteemme eivät sisällä pähkinöitä. Pähkinäallergiset voivat turvallisesti nauttia tuotteitamme.

  • Onko tuotteissa gluteenia?

    Wellvitan tuotteet eivät sisällä gluteiinia. Todella herkät ihmiset voivat reagoida maltodekstriiniin. Yleisesti ottaen eurooppalainen maltodekstriini tehdään perunoista ja se ei sisällä gluteiinia.

  • Milloin voin odottaa tuotteen toimivan?

    Kestää aikaa ennen kuin luontaistuotteen vaikutus tuntuu ja vaikutus vahvistuu vielä ajan myötä. Yleisenä lähtökohtana voidaan pitää, että lopullinen vaikutus saavutetaan noin 10-12 viikon käytön jälkeen.

Muut

  • Kuinka voin ottaa yhteyttä Wellvitaan?

    Tavoitat meidät maanantaista torstaihin klo 8.00-16.00 ja perjantaisin klo 8.00-14.30 numerosta 09 615 00 516 (pvm/mpm). Voit myös lähettää meille sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@wellvita.fi.

  • Milloin Wellvita on avoinna?

    Asiakaspalvelumme on avoinna maanantaista torstaihin klo 8.00-16.00 ja perjantaisin klo 8.00-14.30. Aukioloaikojen ulkopuolella voit olla meihin yhteydessä sähköpostilla asiakaspalvelu@wellvita.fi. Vastaamme sinulle seuraavana arkipäivänä.

  • Voiko Wellvitan tuotteita ostaa kivijalkakaupoista?

    Tuotteitamme voi ostaa vain verkkosivustomme kautta. Koska myymme suoraan asiakkaillemme ilman kalliita välikäsiä, voimme tarjota sinulle edullisemman hinnan.

  • Miten voin tehdä tilauksen?

    Voit tehdä tilauksen suoraan verkkokaupastamme tai soittaa asiakaspalveluumme 09 615 00 516 (pvm/mpm).

  • Kuinka voin peruuttaa uutiskirjeen?

    Voit peruuttaa uutiskirjeen helposti klikkaamalla linkkiä ”Peruuta uutiskirje” ja noudattamalla annettua ohjeistusta. Linkki löytyy jokaisen uutiskirjeen alaosasta. Mikäli uutiskirjeen peruuttaminen ei onnistu, asiakaspalvelumme auttaa sinua mielellään.

  • Miksi en voi vastata Wellvitalta saamaani sähköpostiin?

    Osa sähköposteistamme lähetetään automaattisesti sinulle sähköpostista, joka ei kykene vastaanottamaan viestejä. Siksi et välttämättä voi vastata suoraan saamaasi sähköpostiin. Sen sijaan voit käyttää sähköpostiosoitetta asiakaspalvelu@wellvita.fi.