Säästä vähintään 20 % joka kerta
Osta suosikkituotteesi kestotilauksena ja säästä joka kerta.
Saat tuotteet suoraan postilaatikkoosi juuri silloin, kun tarvitset niitä.
Wellvita / Mezina Oy
Y-tunnus: 1749534-5
Hirsalantie 11
02420 Jorvas
Puh. 09 615 00 516 (pvm/mpm)
sähköposti: asiakaspalvelu@wellvita.fi
Sopimus Wellvitan kanssa tehdään suomeksi. Wellvita toimittaa tuotteet Suomeen, pois lukien Ahvenanmaa. Kaikki ilmoitetut hinnat ovat euroissa ja sisältävät ALV:n ja muut pakolliset verot. Kaikkia hintoja voidaan päivittää jatkuvasti. Kaikkiin tilauksiin lisätään 4,95 euron toimituskulut.
Wellvita käyttää toimituksissaan pohjoismaisia jakelijoita, ja tilaus toimitetaan sinulle tavallisesti 5-10 arkipäivän kuluttua tilauksen vastaanottamisesta. Jos et ole saanut tilaustasi 12 arkipäivän sisällä tilauksestasi, ole ystävällisesti yhteydessä asiakaspalveluumme puhelimitse numeroon 09 615 00 516.
Palvelemme maanantai - torstai klo 8.00 - 16.00 ja perjantaisin klo 8.00 - 14.30.
Kestotilauspalvelu toimii yksilöllisesti mukautuvana tilauksena ilman sitoutumisaikaa, irtisanomisaikaa ja ostovelvoitetta.
Valikoimassamme on erilaisia tuotteita. Useimpien tuotteiden kohdalla on tärkeää, että käytät tuotetta säännöllisesti ja pidemmän aikaa parhaan mahdollisen vaikutuksen aikaansaamiseksi. Se, kuinka kauan tuotetta tulee ottaa, voi vaihdella tuotteesta riippuen. Kokemuksemme mukaan asiakkaamme ovat tyytyväisempiä, kun he ovat käyttäneet tuotetta säännöllisesti ja pidemmän aikaa. Palveluumme kuuluu, että otamme yhteyttä sinuun puhelimitse ja/tai sähköpostitse tukeaksemme sinua tuotteen käytössä.
Wellvitan tuotteet täyttävät Suomen viranomaisvaatimukset. Wellvita kantaa tuotevastuun sovellettavan lainsäädännön mukaisesti. Wellvitan vastuu kaikista korvausvaatimuksista rajoittuu määrään, joka vastaa ostetun tuotteen hintaa.
Tilaaminen edellyttää 18 vuoden ikää. Hyväksymällä tilausehtomme vahvistat samalla olevasi yli 18-vuotias. Erikois-/tutustumistarjoukset on rajoitettu yhteen kertaan/kappaleeseen henkilöä kohden. Seuraavat tilaukset laskutetaan normaalihinnalla.
Tilatessasi Wellvitalta tarjoamme sinulle useita eri maksutapoja tilauksen viimeistelemiseksi. Vain tarjotut maksutavat ovat mahdollisia. Valitsemasi maksutapa ja loppusumma näkyvät lomakkeella, jonka toimitamme tilauksesi mukana.
Voit maksaa tilauksesi luottokortilla, verkkopankkimaksuna tai tarjoamiemme maksupalveluiden kautta.
Maksu edellyttää vahvan tunnistautumisen.
Turvallisuutesi vuoksi kaikki tapahtumat on salattu.
Takaamme, että tietojasi käsitellään luottamuksellisesti. Kaikki tiedot lähetetään salattuna ja ovat siten suojattuja.
Miten veloitus tapahtuu?
Kun valitset verkkomaksun, tehdään katevaraus välittömästi ja saat tilausvahvistuksen sähköpostiisi. Summa veloitetaan kortiltasi tai tililtäsi samana päivänä, kun lähetämme tilauksesi.
Jos verkkomaksua ei hyväksytä, niin ilmoitamme siitä tilauksen mukana lähetettävässä laskussa sekä maksun eräpäivän. Ota yhteys pankkiisi tai maksukortin myöntäjään kysyäksesi, miksi maksua ei voitu hyväksyä.
Jos tilaus ilmoittaa virheestä tai maksu keskeytyy, niin tilaus ei mene läpi. Jos et ole varma, onko tilauksesi onnistunut, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Kestotilauksen yhteydessä valitessasi jonkun tarjotuista verkkomaksutavoista tai Klarnan, annat suostumuksesi siihen, että vähennämme automaattisesti laskun loppusumman ilmoittamaltasi tililtä tai maksukortilta ja luot samalla maksusopimuksen kestotilauksellesi. Veloitamme jatkossa automaattisesti summan maksukortiltasi samana päivänä, kun lähetämme seuraavan toimituksesi ilmoittamaasi osoitteeseen.
Vastustamisoikeus
Huomautamme, että jos maksu suoritetaan pankkisiirrolla, vastustamisoikeus ei koske sitä.
Maksusopimus päättyy automaattisesti, jos peruutat tuotteen / tuotteiden tilauksen. Tämä tarkoittaa sitä, että sinun ei tarvitse muuta kuin peruuttaa tilauksesi ja maksusopimus päättyy samalla.
Voit irtisanoa tilauksesi tästä.
Jos maksu viivästyy, lähetämme sinulle maksumuistutuksen. Jos olet antanut meille sähköpostiosoitteesi, lähetämme sähköpostitse kaksi ensimmäistä: maksumuistutuksen ja maksukehotuksen. Kolmas ja viimeinen eli perintäilmoitus lähetetään postitse. Maksukehotukseen ja perintäilmoitukseen lisätään 5 euron huomatuskulu Suomen lain mukaisesti. Jos maksua ei perintäilmoituksen jälkeenkään makseta, pidätämme oikeuden siirtää saatava perintätoimistolle perittäväksi. Huomioi, että perintätoimiston kautta tapahtuvasta perinnästä veloitetaan lisämaksuja.
Sinulla on 14 päivän peruuttamis- ja palautusoikeus tilaamillesi tuotteille. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun olet vastaanottanut ensimmäiseen toimitukseen kuuluvat kaikki tuotteet. Peruuttamisoikeus ei koske kestotilauksen seuraavia toimituksia. Jos haluat keskeyttää tai irtisanoa kestotilaussopimuksesi, sinun täytyy ilmoittaa se Wellvitalle, jotta emme lähetä sinulle lisää tuotteita. Peruuttamisen voi ilmoittaa soittamalla asiakaspalveluun 09 615 00 516 tai verkkosivuillamme wellvita.fi.
Sinun tulee ilmoittaa peruuttamisoikeuden käyttämisestä 14 vuorokauden kuluessa tavaran vastaanottamisesta. Ilmoitus tulee tehdä sähköpostitse: asiakaspalvelu@wellvita.fi tai puhelimitse: 09 615 00 516 tai tulosta tämä peruuttamislomake. Ilmoituksessasi tulee käydä selvästi ilmi, että haluat käyttää peruuttamisoikeutta.
Wellvita
Hirsalantie 11
02420 Jorvas
Palautettavan tuotteen on oltava ehjässä pakkauksessa ja vastaavassa kunnossa kuin vastaanotettaessa. Tuote on pakattava huolellisesti kuljetuksessa syntyvien vaurioiden ehkäisemiseksi. Suosittelemme palauttamaan tuotteen alkuperäisesssä kuljetuspakkauksessa, ja liittämään pakkauksessa olevan laskusi mukaan.
Olet itse vastuussa tuotteista, kunnes olemme vastaanottaneet ja hyväksyneet palautetut tuotteet, siitä syystä muista pyytää postista kuitti palautuksestasi.
Huomioi, että emme vastaanota paketteja, jotka lähetetään postiennakolla.
Pakkauksen voi lähettää kirjeenä, jos pakkauksen mitat alittavat postin ilmoittamat kirjeen maksimimitat. Postikulut voit tarkistaa täältä: Posti henkilöasiakkaat hinnasto
Huomioithan, että kirjelähetyksenä lähetetystä pakkauksesta et saa Postista kuittia palautuksestasi.
Käyttäessäsi peruuttamisoikeutta saat maksetusta tuotteesta, mukaanlukien toimituskulut, rahasi takaisin 14 vuorokauden kuluessa saatuamme palautetun tuotteen ja tarkistettuamme, että se täyttää peruuttamisoikeuden ehdot. Palautamme maksut samalla maksutavalla, jota käytit tai tilisiirtona.
Voit menettää peruuttamisoikeutesi, ja menettää maksamasi summan. Näin menetellään tapauksissa, joissa tuotteen arvo laskee, esimerkiksi:
Jos tilaamassasi tuotteessa on vikaa, on sinulla kuluttajansuojalain puitteissa reklamaatio-oikeus. Huomaathan, että reklamaatiot koskevat ostohetkestä eteenpäin ilmeneviä vikoja ja puutteita. Sinulla on 24 kuukauden takuu. Se tarkoittaa, että jos tuotteessa on vikaa, voit joko vaihtaa tai palauttaa tuotteen, tilanteesta riippuen. Takuuta rajoittaa tuotteen normaali säilyvyysaika.
Jos tuotteessa mielestäsi on vikaa, ota yhteyttä sivun alalaidassa olevaan osoitteeseen tai puhelinnumeroon. Reklamaation käsittelyn edellytyksenä on, että vika ei ole syntynyt virheellisen käytön seurauksena tai muusta ostajasta johtuvasta syystä. Tuotteessa olevasta viasta on valitettava mahdollisimman pian. Voit reklamoida kirjallisesti asiakaspalvelu@wellvita.fi tai puhelimitse 09 615 00 516.
Voit käyttää myös tätä reklamaatiolomaketta.
Wellvitan vastaanottama tuotevalitus käsitellään mahdollisimman nopeasti. Jos tuotteessa todetaan puute, voit vaihtaa tuotteen tai saat tuotteen hinnasta alennusta kuluttajansuojalain puitteissa. Jos vika on merkittävä, voit purkaa kaupan. Kauppaa ei kuitenkaan voi purkaa, jos Wellvita tarjoutuu viipymättä vaihtamaan tuotteen.
Jos valitus edellyttää tuotteen palauttamista Wellvitalle, ja valitus on aiheellinen, ei asiakkaalle aiheudu tästä kuluja. Jos valitus ei ole aiheellinen, asiakas on velvollinen maksamaan lähetyksen toimituskulut. Wellvita voi aina reklamaation yhteydessä vaatia todisteeksi kopiota tilauksen mukana toimitetusta laskusta.
Emme vastaanota paketteja, jotka lähetetään postiennakolla.
Wellvita voi yksipuolisesti muuttaa näitä ostoehtoja. Muutokset tulevat voimaan vasta 14 päivän kuluttua ostoehtojen vastaanottamisesta joko tavaroiden toimituksen yhteydessä tai toimitettuna postitse tai sähköpostitse.
Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.
Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan.
Voit käynnistää asian käsittelyn myös ODR-foorumilla eli ODR platform:illa (online dispute resolution) osoitteessa http://ec.europa.eu/odr. Asian käsittely tulee kohdistaa sähköpostiosoitteeseen asiakaspalvelu@wellvita.fi
Wellvita rekisteröi ostotapahtuman yhteydessä seuraavat tiedot: nimi, osoite, puhelinnumero, sähköpostiosoite, laskunumero, tiedot käsitellyistä ja vireillä olevista tilauksista. Henkilökohtaisia tietoja ei rekisteröidä. Kerättyjen tietojen avulla voimme toimittaa tuotteen sinulle ja käsitellä mahdolliset reklamaatiot. Lisätietoja löydät Wellvitan tietosuojakäytännöstä.
Osta suosikkituotteesi kestotilauksena ja säästä joka kerta.
Saat tuotteet suoraan postilaatikkoosi juuri silloin, kun tarvitset niitä.
Uskomme Wellvitalla tuotteidemme korkeaan laatuun ja myönteisiin vaikutuksiin. Ne toimivat useimmilla meistä. Siksi tarjoamme korvauksen niille, jotka eivät koe toivottua vaikutusta 3 kuukauden säännöllisen käytön jälkeen. Tyytyväisyystakuulla voit kokeilla toista tuotettamme 10 euron alennuksella.
Olemme aina valmiita auttamaan sinua. Ota yhteyttä asiakaspalvelu@wellvita.fi tai puhelimitse: 09 615 00 516
Voit muuttaa tilaustasi tai keskeyttää sen milloin tahansa.
Sinun turvallisuus, Wellvitan läpinäkyvä toiminta ja meidän läheinen asiakassuhde ovat Wellvitalla etusijalla. Nämä ovat olleet liiketoimintamme perustana alusta lähtien. Haluamme luoda turvallisen ostokokemuksen kaikille. Tarjoamme erikoistukea sinulle, joka koet verkko-ostokset haastaviksi sekä palvelemme myös sinua hyvin, jolle ne ovat jo arkipäivää.
Verkkosivustollamme voit hallita tilauksiasi, muuttaa tilaustesi lähetyspäiviä ja varata soittoajan tuoteasiantuntijoillemme. Voit myös soittaa suoraan numeroon 09-615 00 516 (asiakaspalvelu on avoinna ma-to 8-16.00 ja pe 8-14.30).
Olemme täällä sinua varten.
On monta hyvää syytä, miksi valita meidät
Voit hallinnoida tilauksia itse
Liiketoimintamme perustuu turvallisuuteen. Juuri siksi olemme tehneet tilauksen hallinnoinnista helppoa ja yksinkertaista. Verkkosivustollamme voit keskeyttää toimitukset, lykätä niitä tai aktivoida kestotilauksen uudelleen juuri silloin, kun se sinulle sopii parhaiten. Sinä päätät.
Jätä verkkosivuillamme soittopyyntö tai soita meille, kun tarvitset asiakaspalvelua:09-615 00 516. Palvelemme sinua ma-to 8-16.00 ja pe 8-14.30. Saat meidät helposti kiinni.
Helppo maksaminen asiakastilin kautta
Wellvitan asiakkaana voit hallita tilauksiasi ja makaa laskujasi helposti. Asiakastilin kautta voit aktivoida automaattisen maksutavan, jolloin sinun ei tarvitse huolehtia eräpäivistä. Asiakastililtä löydät helposti myös kaikki laskusi. Siirry tästä asiakastilillesi.
Toimitus suoraan postilaatikkoon
On turvallista ja helppoa, kun toimitukset saapuvat omaan kotipostilaatikkoon sen sijaan, että niitä pitäisi noutaa jostakin. Suurin osa tuotevalikoimastamme on suunniteltu niin, että ne mahtuvat kätevästi postilaatikkoon.
Huippupisteet Trustpilotissa
Wellvitan menestys perustuu tyytyväisiin ja uskollisiin asiakkaisiin. Asiakkaidemme luottamus on mittari, jolla mittaamme onnistumistamme ja teemme joka päivä töitä sen eteen. Siksi uskomme, että Trustpilot tarjoaa sinulle asiakkaana arvokasta tietoa meistä.
Trustpilot-sivustolla sinulla on mahdollisuus lukea, miten muut asiakkaat arvioivat kokemuksiaan Wellvitasta. Yli tuhannelta asiakkaalta saadun arvosanan 4/5 perusteella voimme todeta, että meihin luotetaan.
Kaksikielistä asiakaspalvelua suurella sydämellä
Aikana, jolloin asiakaspalvelu tapahtuu enenevissä määrin etäkontaktilla, haluamme tarjota mahdollisimman henkilökohtaista palvelua. On tärkeää, että sinua ei jätetä kysymystesi kanssa yksin, vaan saat meihin helposti yhteyden. Suomalaiset työntekijämme ovat valmiina vastaamaan kaikkiin kysymyksiisi sekä suomeksi että ruotsiksi - aina suurella sydämellä.
Skandinaavista laatua
Meillä on yli 35 vuoden kokemus luontaistuotteista ja keräämme koko ajan lisää tietoa luonnon tarjoamista ainesosista. Hankimme tarkkaan valikoituja ainesosia ympäri maailmaa sekä kehitämme ja valmistamme tuotteet itse omalla tehtaallamme Tanskassa. Siten voimme tarjota laadukkaita tuotteita suoraan asiakkaillemme ilman kalliita välikäsiä ja ennen kaikkea turvallisuuttasi vaalien.
Turvalliset tuotteet
Kaikki tuotteemme valmistetaan farmaseuttisen valvonnan alaisuudessa EU:ssa. Noudatamme EFSA:n (Euroopan elintarviketurvallisuusviranomaisen) julkaisemia asetuksia ja sääntöjä. EFSA:n tehtävänä on tarjota riippumatonta, tieteellistä neuvontaa esimerkiksi elintarvikkeista, joihin kuuluvat myös ravintolisät ja luontaistuotteet.
Lue lisää: http://www.efsa.europa.eu/